moj črni ključ

moj črni ključ odpira telesa.
in jaz
sem včasih grob.

v nočeh,
ko sem samo telo ognjenega zmaja,
ustvarjeno za čutne užitke.
prežeče.
lačno topline bližine,
iščoč izpolnitve
v enem od drugih voljnih teles.
na dnu je pozaba,
ampak to vem samo jaz.
(čeprav, morda tudi on...?)

če so poljubi, so temni.
začenjam jih urno,
brez dovoljenj, brez vprašanj.
ustnice so iz žarečega oglja.
odtisi postaj potepa po drugem telesu
ostajajo za menoj,
rdeči,
boleči...
oči so zaprte za druge podobe in ne
zaradi prvih užitkov.

divji utrip krvi,
vse do vrelišča.
koža se lesketa od vroče pohote,
misel je samo ena:
imeti,
vsaj za hip,
imeti...
čeravno nikoli ne postaneva eno.
čeprav zmeraj vem,
kje se končujem jaz
in začenja on.

nikomur ni mar, kaj je potem.
ali kdo.
zlijeva se vsak s svojo temo kakor vampirja
in naju ni več;
samo široke zenice se bleščijo,
morda od užitka,
kdo ve,
morda od solza.

moj črni ključ odpira telesa.
in jaz
sem včasih grob.

beli ključ sem izgubil nekje med potjo.
z njim sem nekoč
odklepal duše.

© Aleks 2016



Datum objave: 21. 4. 2016

13 comments:

Matevž said...

Pa si nekoč rekel Aleks, da ne boš nikoli napisal erotične pesmi! To se mi bere kot čista erotika. Ampak veš, tudi s črnim ključem odklepaš duše vseh nas, ki te beremo in morda, najverjetneje še koga!

Hvala ti!
m

Anonymous said...

"čeprav zmeraj vem,
kje se končujem jaz
in začenja on."

Zlita v enost trajanja. To je tisto, ja.

Pomladni, še mojeaprilski pozdravčič.
Ah, Aleks ...

Svetloba


aleks said...

-@ Svetloba, aprilski pozdrav tudi tebi, in svetle pomladne dni ti želim,
a.

-@ dragi Matevž, mislim, da ni šlo za erotične pesmi, ampak za zgodbice (take z žgečkljivim pridihom), kakršnih (še vedno) ne nameravam pisati (poznam pa enega fanta, ki jih zna dobro pripovedovati).

erotiko imam sicer zelo rad; najraje tisto, ki je zašepetana samo meni...

drži se,
a.

Jan said...

Dragi Aleks,

Najbrž kdaj vsak doživi kako "izkušnjo ognjenega zmaja" (čeprav pa jo ne znamo tako lepo prenesti v besede kot ti).

Kar pa si me v prejšnji pesmi vprašal - o ja, rad imam & uživam v pomladi :-)
(še bolj pa v poletju :-))

Želim ti lepih noči!!!
LPJan

Noel said...

Četudi so poljubi temni in je tvoje telo kot telo ognjenega zmaja, kot praviš, je to vendarle na nek način čaroben čas, poln pričakovanj po neki drugi izpolnitvi notranjih hrepenenj.
Ko prebiram te tvoje, v besedo upodobljene trenutke, me obliva breztežna živost, neznana in neugnana poželjivost po sladkem opoju tega čarobnega časa.
Srca in duše odpira tudi tvoj črni ključ, kot je zapisal M.(Matevž). In ja, prav ima! Še kako prav!
Bodi priden!
Noel

Veter said...

Aleks: boljš seks kot solze ;-) :-)

aleks said...

-@ Veter, ej, definitivno, se strinjam. (samo kaj, ko včasih po njem pride žalost...)

-@ dragi Jan, lepa in žalostna je obenem, anede (mislim, izkušnja ognjenega zmaja, ne pomlad - čeprav, kot gledam po netu, je bila ta tudi takšna minule dni v SLO).
tudi jz imam rad in pomlad in poletje, vsakega na svoj način (tudi zimo, zarad snega (= smučanje), jesen pa grrr.... bljak).
torej, uživaj na polno,
a.

-@dragi Noel, fajn, da sta z Matevžem enotnega mnenja. lepo in težko hkrati je, veš.
da črni ključ odpira tudi duše? take črne kot je moja, mogoče, pa res kdaj, kdove (a kaj, če se meni objema belih duš...?)...
drži se tudi ti,
a.

Professor said...

Zdi se mi zanimivo (pomenljivo!), da si za sliko izbral beli in ne črni ključ... Pesem pa seveda odlična!

aleks said...

namenoma je, seveda... in najbrž ni težko uganiti, zakaj.
tnx,
a.

Domen said...

Dobri stari Aleks. Prava aleksovska pesem. Te pridem kdaj pogledat in me pogreje, čeprav je v pesmi (marsi)kaj temačnega. Že zaradi same poezije očitno. Danes nisem najbolje in še posebej paše.
Poletni pozdrav.
Domen

aleks said...

tak komentar tudi mene na svoj način pogreje - nekako začutim, da je dobro, da pišem, in da so tu moje pesmi, kadar kdo ni najbolje; čeprav ti seveda želim, da je danes že boljši kot včeraj. in tudi upam, da je - toliko se že beremo, da mi za moje bralce nikoli ni vseeno.
pesem je pa res aleksasta, ja. opredelitev v nulo!
lepo bodi,
a.

aleks said...

osem let je že tega? saj ne morem verjet! in jz sem isti, a vendar drugačen, drugačen, a vendar enak... eh, raje pustiva to.
jz pa se poleg tvojih "črkarij" spominjam, da si mi priporočil pimlico in ga je bilo prav fajn prebrat.
tvoje Fantazije ne morem izbrisat, sem pa komentar z njo zadržal - če si kdaj premisliš, bo tu.
seveda je drugačna kot moje (kar mi je všeč), sveža, malce hudomušna, čeprav bralec na koncu vendarle malo zajame sapo; najbolj všeč sta mi "ogenj" in "kaos", ki tudi brez maserja sprožita vrsto kalejdoskopskih podob...
tako da ja, le piši še; kar pa se tiče tega, da ti je nerodno - tudi meni je. vsakokrat.
uživaj v poletju,
a.

aleks said...

ps gornji odgovor velja Domnu, seveda
LPa

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.