balkon

pesnik je rekel
pusti balkon odprt
in sem ga

za ure solza izza zaklenjenih vrat
za ure nemirnih korakov v kletki enega

za trenutke obžalovanj
vseh noči brez imen
vseh molčečih odhodov
vseh ravnodušnih skomigov ramen
vseh laži
(tudi samemu sebi)

za čas
ko je strastni zagovor
vseh lastnih napačnih poti
s ponarejenimi dokazi
edini beg
pred obtožnicami oči
ki nenehno prežijo
iz ostrih drobcev
razbitih zrcal

za večer brez zvezd na pusti obali
kjer molčijo celo bogovi
kjer osamljena dlan
skuša ohraniti svoj odtis
na usedlinah spominov
v obupani želji
da prelisiči pozabo

za noč
ko za vedno postane nikoli
in nikoli zdaj
sem pustil odprt
balkon

brez črnih cvetov

© Aleks 2016



Datum objave: 25. 1. 2016

10 comments:

Professor said...

Odlična pesem seveda :-)
Lorca?

aleks said...

seveda, lorca. kot daljen odmev,
hvala in lepo bodi,
a.

Jan said...

Jaz bi tudi rekel, da čutim Lorco. Dva velika pesnika!
Lepo bodi Aleks :-)
LPJan

aleks said...

dragi Jan,
hvala za tale velik kompliment, čeprav seveda niti v sanjah ne mislim, da bi se lahko primerjal s federicom (lahko se mu le poklonim, na svoj način). ciril bergles je nekoč dejal, da včasih v naših pesmih odmevajo oddaljeni glasovi drugih pesnikov, in meni se je tako zgodilo tu.
je pa lorca definitivno eden meni najljubših pesnikov.
bodi lepo tudi ti,
a.

Matevž said...

Dragi pesnik!

NA ta veliki dan poezije, bi se ti tudi jaz rad zahvalil za tvoj doprinos h kulturi slovenskega naroda. Ja saj vem, da se to sliši tako tako, ampak kaj ko je izrečeno iz srca. Da bi tvoje besede še dolgo in večno odmevale v naših srcih dragi Aleks!

Vse dobro ti želim!
Matevž

aleks said...

dragi Matevž,

hvala za te lepe besede (vem, da so zapisane iz srca, a me kljub temu spravljajo v zadrego... jz pač pišem pesmi, ker drugače ne morem).

in rad bi spet kdaj prebral kakšno tvojo novo umetnino. vem, da srce ne more molčati.

bodi lepo,
a.

Anonymous said...

"za noč
ko za vedno postane nikoli
in nikoli zdaj
sem pustil odprt
balkon

brez črnih cvetov"

Ta del mi je najbolj všeč - lepo in ob enem tudi žalostno; kot velikokrat v tvoji poeziji.Res je, da si odličen pesnik!!!
lp, bralec

aleks said...

hvala, bralec (čeprav, saj veš, kako je z mano in komplimenti). upam pa vedno, da verzi (tudi) tistim, ki jih berejo, kaj pomenijo in povedo.

lepo se imej,
a.

poigravanja © dragica čarna said...

Dokler pisemo , smo zivi.
Dokler nas kdo bere, vecni.

Misel je nastala tu in mislim, da je resnicna.

Ljubezen je vecna samo v pesmih. Zato samo pesniki vecno ljubijo!!!


ole , guapo!

aleks said...

misel, ki mi je blizu in všeč.
zelo.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.