sarajevo, sinoć / sarajevo, sinoči

sarajevo, sinoć


šetam jesenjim lišćem
kao u snovima
tražeći odbjegle sjene
mjesec u rijeci
potajno mi priča pjesmu
o osmijehu
na krilima ptice
zagrljen
nježnom melanholijom grada
rukom nacrtam sunce na tamu
i zaboravljam
bezdanji beskraj noči

© Aleks 2009

sarajevo, sinoči


z jesenskim listjem se sprehajam
kakor v sanjah
iščoč pobegle sence
mesec v reki
mi naskrivaj pripoveduje pesem
o nasmehu
na krilih ptice
objet
z nežno melanholijo mesta
z roko narišem sonce na temo
in pozabljam
brezdanjo neskončnost noči




Datum objave: 21. 9. 2009

14 comments:

neikka said...

Objela me je, kot noc in dan hkrati, ta pesem.

Krhko nezna.

Lepa.

Bodi lepo, D

miha said...

Ob prebiranju tvoje pesmi mi je pred očmi prišla moja pesnitev, ki se mi je zapisala pred časom.

"v večerni nemirnosti so ujete
tvoje dlani
kakor poljub morja in sonca
kot ptica v svojem letu
v večerni omami drhtiš
v mojem objemu
na nežne poganjke sanj
padajo tvoji lasje
drgetam kot bilka v vetru
in se prepuščam tvojim poljubom
strastnim željnim hrepenečim
kot pomladni cvet
prepuščam se ti
pod nežnimi dotiki tvojih prstov
nenasitnimi pogledi tvojih oči
mehkem valovanju teles
ki drsita skozi utrip
moške ljubezni"

Sprehod skozi jesensko listje objet z ljubljenim bitjem - to mi je naslikala tvoja pesnitev.
(fant)

aleks said...

-@ Neikka, kot noč in dan, praviš... ja, saj je oboje v njej :)
hvala, tudi ti bodi lepo!

-@ odsvitanja (fant), mmmmm, taka lepa, erotična poezija pa ne bi smela ostati skrita... a kje objavljaš svoje pesmi?
hvala!

miha said...

A misliš, da bi blo za objavo???
Eh no ...
Se pač včasih kaj porodi!

Izživet dan želim!

VILINČEK said...

v šepetu listja
te slišim večna pesem.
Za lepši nekoč.

Prebirala sem tudi pesem odsvitanja - čudovita je. Obe.

Še se vrnem.

aleks said...

-@ odsvitanja, zakaj pa ne? meni je všeč, tudi Vilinček se strinja, torej bo že nekaj na tem :)
ja, včasih se kaj porodi... in včasih je fajn, da kdo potem tisto tudi prebere :)

-@ Vilinček, hvala za obisk in seveda tudi za lep haiku :)

Anonymous said...

mene že ritem jezika (sbrbo-hrvaško) čist ... bom ostala spodobna ...

da o tvoji vsebini in tvojih ležajih srca niti ne pišem

ah ja, mene pa hrepenenje j... zadnje čase

(bo že, pravijo ane)

drži se poet

Svetloba

aleks said...

je drugačen, kajne? meni paše, vsaj včasih. morda zato, ker je malo melanholičen (kot jaz), a so pesmi, ki jih lahko ujamem samo tako.
in pogrešam tvoje pesmi.
bodi dobro,
a.

VILINČEK said...

Lep dan želim Aleksovi strani - seveda tudi tebi Aleks in vsem, ki se prihajajo malo požuliti k tebi :)) tudi jaz sem med njimi :)))

Anonymous said...

dragi aleks,

domišljam si, da sem postala pesem
v srcu nekoga.
ne vem koga.

objem.
hvala za tvoje pesmi.

aleks said...

-@ Vilinček, hvala za topel pozdrav in lepe želje, lepo se imej tudi ti :)

-@ anonymous: mogoče je vsak od nas pesem v srcu nekoga...

Anonymous said...

anonimnica sem bila jaz

pozabila sem se podpisat.

ah ja
zadnje čase sem ...

LP

Anonymous said...

Krhka in nežna, da. Predvsem pa zelo lepa :-)
lp, bralec

aleks said...

-@ anonimka: torej si bila ti. in se pozabila podpisat. in to dvakrat ;)
(čeprav mislim, da sem te po besedah že prvič uganil :)
hvala in drži se!

-@ bralec, hvala tudi tebi :)

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.